«

»

Apr 08

INTOXICATIE CU ANTIBIOTICE, TRATAMENT ALERGII

INTOXICATIE CU ANTIBIOTICE, TRATAMENT ALERGII Intoxicatie medicamentoasa cu antibiotice, tratament alergii

Antibioticele dau frecvent accidente alergice dar foarte rar intoxicatii acute, la care pot contribui o insuficienta renala sau hepatica, latente.

Simptome: Manifestarile sunt polimorfe:

– anemie hemolitica sau aplastica;
– methemoglobinemie sau porfirie;
– leziuni vestibulare sau nevritice;
– stari de excitatie sau dimpotriva de depresiune;
– actiune curarizanta.–> Tratament

Nu exista antidot specific.

– Indepartarea medicamentului prin spalatura gastrica sau purgativ;
– masuri terapeutice generale in raport cu sindromul aparut;
– Hidrocortizon Hemisucinat.

Cuvinte: Intoxicatie cu antibiotice, simptome, alergii medicamentoase, tratament, intoxicatii, antibioticele.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Puteti folosi aceste HTML etichete şi atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>